Elifnazli doktora kalsaydı 37 haftada alacaktı ben olacaksamda belirtimle olmak istiyorum dedim. Tamam dedi sancını beklemek istiyorsan bekle derken 41 haftada belirtimle sezaryan oldum. İyikide beklemisim oğlum kendi isteğiyle geldi. Gece gündüz ayrımını hemen yapabildi sarılık geçirmedi elhamdullilah erken alınan çocuklar çok huzursuz oluyor günleri dışarda dolduktan sonra ancak kendilerini topluyorlar. Onun için soruyorsan eğer bi riskin filan yoksa kesinlikle belirtini bekle