Randevu bulabilirsen araştırmada cenk bey de çok iyi. Ben 6. Aya kadar araştırmada Betül hocaya gittim ama bundan sonra cenk e gideceğim. İnanç ve özgür de ikiside çok iyi doktor ama inanç ın biraz daha anlayışlı iletişimi iyi bir doktor olduğunu duymuştum.