Gulsen00 Dilrubaaa0727 bende de akıntı çoktu doktora gittik mantar dedi 2 kutu ilaç verdi fitil gibi bişey şuan geçti gibi bir şey belki sizde de olabilir bir muayene olmanızı oneririm çok rahatlatiyor 37 haftalık gebeyim bende 10 gün sonra doğum olacak 😊
mrvears Dilrubaaa0727 çamaşırınıza mı geliyor akıntı mesela benim vajinama baktığım da rakı beyazı gibi bembeyaz bi sıvının akıntının olduğunu görüyorum peçete ile siliyorum
Gulsen00 mrvears kaşıntı var mı diye sordu yok dedim ama mantarmış doktor öyle dedi hem şeffaf hem beyaz akıntım vardı geçti şükür rahatladım verdiği ilacı kullanınca