Medilife hastanesinde 3 bayan kadın doğum doktoru var 3’ü de iyi. Bizde çok araştırma üzerine gittik ve ilk gebeliğim olmasına rağmen fazla doktor arayışına girmeden doktorumuzu bulduk. Doktorumun adı BİNNUR BABACAN ,gayet ilgili ve normal doğuma yönlendiren biri. İstersen bi araştır derim