Benim de son 16 kaldi ama bebek kanala inmiyor bir turlu 😓 ilk gebeligim oldugu icin kanala girdikten 2 hafta sonra falan dogum baslar dedi doktorum. Acaba kanala girmeden de dogumu baslayan oluyor mu ki? Ilk dogum o yuzden hicbir fikrim yok her gece simdi suyum gelecek diye bekliyorum resmen 😀