Merveahmet1907 benim düşük tehlikem vardı hastanede yatmıştım. Progestan vermişti doktorumuz. Sana Önerim; kendini hiç Birsekilde yorma arkadasım. Çok fazla yürümemeni, ağırlık kaldırmaması öneriyorum. Benim doktorum lekelenme olunca yatırmıştı hastaneye. Kanaman tekrarlarsa, bir hekime tekrar gözükmeni tavsiye ediyorum. Başka doktora da gözüksen daha iyi olur bence böyle seylerde. Başka bi doktora gittiğimde yatırmamıştı beni kanamam tekrarladığı için 2. Doktor yatış yaptı hemen. Şuan iyiyiz ama çok şükür. Hiç korkma progestan çok güzel bir hap. Endişelenme. Sen güçlü ol ki bebeğin de güçlü olsun❤️bizde kötü zamanlar atlattık senin gibi bende endiseliydim. Ama suan iyiyiz şükür. sağlıcakla al kucağına insAllah bebeğini😘🥰