Gzlgzl Fatmamuduk amin canım tabı zor 10 günde bitiyor malum rabbım yardımcımız inşallah sorun yasamadan saglıkla kucaklarız bız daha 13+1 yol uzun ilaç sıkıntı işte
Bgmky Gzlgzl yine mi 🤦🏻♀️ Bi ara ne stres yaşadık tam düzeldi derken yine başladı.Ben bunu tahmin ederek stok yapmıştım buzdolabımda bekletiyorum valla. Sonuçta burası Türkiye her an herşey olabiliyor
Gzlgzl Bgmky ben duymustum geçen hafta ciddiye almadım dedim kendı aldığım ecz gidince uyarır başka eczaneydi bugun benım her zamanki gittiğim uyardı bakalım inşallah düzelir
Serrax Gzlgzl ben daha bugün öğlen 9 kutu aldım eczaneden. Üstelik eczacı doktorun ilacı yazmasına bile gerek yok raporun var dedi
Gzlgzl Serrax bende rapor yok SSK vs yok ücretli ben ⅘ paket alıp stok yapayım dedim elinde yok civara sordurdu yok depo ile görüştü yine yok bakalım belkı üretilir artık bekleyecegız bir ara jelde yasadım bunu ben clinone
Bgmky Gzlgzl ama sanmıyorum eskisi gibi sıkıntı olacağını çünkü o sıralar ilaç firmaları üretim de yapmıyordu. Şuan üretimin durması gibi bi durum yok galiba
Serrax Gzlgzl başka eczaneleri arayıp sor istersen tek bir eczanenin deposuna değil de. Şehirdeki tüm eczaneleri ara gerekirse