Merhaba hanımlar, doğum için fotoğrafçı tutmak istiyorum, hastanede çekim yaptırcam kısmetse. Ama ne giysem ne etsem bebeğe ne alsam gibi birsürü soru var kafamda. Sizce
fotoğraf çekimi için nasıl giyinilmeli, önereceğiniz sabahlık, pijama takımı, bebek için takımlar varmı?