Kızlar selam. İlk gebeliğim 12. Haftaya geçiş yapcaz inşallah bi kaç güne. Karnımda çıkmaya başladı bel ağrım yavaştan başladı. Merak ettiğim genital bakım nası yapılacak jilet mi olmalı öyleyse kaşıntı yapmayacak bi öneriniz var mı ya da kuaföre mi gidilmeli bu salgın döneminde uygun olur mu?yani karın çıktıkça daha da mı zorlaşıyo yoksa yapılabiliyo mu tek başımıza. bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi?