Ebru90 biomagic’ten organik boya almıştım, doktorum “alkol içeren ve açıcı içeren kimyasal dışında organik boya ile boyabilirsin” demişti. Kendisi kadın doktor zaten. Ben 20.haftamda boyamıştım. Şimdi 38.haftamdayım ama artık boyamam en azından doğuma kadar. Epey de arttı beyazlar ama yapacak bişey yok 🤷🏻♀️