Buse-93 benimde 75lik yuklemem yüksek cikmisti. Aclik 95 sinirda, tokluk 269 çıktı. İnanamadim cok yüksek. Dahiliyeye gidip seker aleti aldim evde kendim ölçmeye basladim, diyetisyene yonlendirdi suan sabah aksam kendim olcuyorum ve hicbir sıkıntım yok doktor sonuclarin cok iyi gidiyor dedi sasirdi normalde yükleme sonucuna gore insülin vermemiz lazimdi ama bu sonuclar cok iyi dedi
Üc gune bi sonuclarimi gosteriyorum.