Merhaba güzel anneler 🥰 burda hep kolay doğum hikayelerini okuyup özeniyordum çünkü ilk doğumum çok zor olmustu ve doğum sonrası psikolojik sorunlar yaşamıştım bu doğumumu 39+3 yaptım gece üçte nişanım geldi biraz bekledim ama sancım falan gelmedi sabah 10.15 kalktım vc ye gittiğimde kanamam olmustu hemen eşimi ve dr umu aradım dr um ağrı yok diyince evde beklememi söyledi annemlere haber verdim yanıma gelmeleri için kalktım kahvaltı hazırladım kızımı doyurdum evimin işlerini yaptım bu arada sancılarım başladı ama hep ayakta oldum rutin işlerimi akşam yemeğimi bile kendim yaptım kızımla ilgilendim hep sancıları böyle karşıladım sonra akşam üzeri sıcak bi duşa girdim Baya bekledim ardından hemen yürüyüşe çıktım merdiven inip çıktım eve geldiğimde sancılarım hala düzensizdi dr uma haber verdim gece gelebileceğimi söyledim akşam yemeğini hazırladık annemle kızımı doyurdum derken bi anda sancılarım arttı yemek yerken ama masada oturamaz oldum hemen hazırlanıp çıktık ve Hastneye gittiğimde 8 cm açılmam olmuş dr hemen suyumu patlattı ve bi anda 9 cm oldu ardından nst ye bağlandım ve hemen çatala çıkardılar üçüncü ıkınmamda bebeğim kucagımdaydı hiç dikişsiz tam 17 dkka da bebeğimi kucağıma aldım bi mucize gibi ilk doğumumda tam popomda bile iki dikişim vardı Buda benim hikayem hanımlar sizlere tavsiye Meryem ana otu tam bir mucize ve düzenli nefes alıp vermek birde doğum sonrası içi deprend mutlaka alın bunlar bu doğumumda iyki dediklerim oldu sizlere de benimki bi doğum diliyorum sakın içinizi karartmayın hanımlar hep pozitif düşünün emin olun hersey beyinde bitiyor ❤️