SnFk Kızlar 1 saattir falan aşırı sancım var kasılmalarla geliyor. 38 oldum bugün. Pazartesi sezaryenim var. Hastaneye gitsem acil sezaryene alır mı? Günümü beklemek istiyorum. Suyum ya da nişanım gelmedi. Ama açılmalarımın olduğu aşikar.