MiranEfeninannesi Hanımlar bebek ihtiyaçlarını dün baya bi tamamladık ufak tefek bi kaç bişey kaldı ama kendime hiç bir şey almadım. Kendiniz için neler aldınız neler alıcaksınız? Yardımcı olur musunuz 💙
glsahbaydemir MiranEfeninannesi 2 tane pijama takımı, emzirme sütyeni, göğüs pedi, göğüs kremi, depend ben bunları aldım 😌
Med MiranEfeninannesi deepend,emzirme sütyeni,pijama takımı,gecelik,göğüs pedi,göğüs ucu kremi,süt pompası aklıma gelenler
Egeeren MiranEfeninannesi yorumlarda yazanlara ek olarak normal dogum ise karin icin siki bir korse .
Aslibh MiranEfeninannesi cok erken benim ama en basta ayaklarimi sicak tutmak icin patik corap ve kapali sicak tutacak terlik alirim ve şal
MiranEfeninannesi Med Krem için önerdiğiniz marka var mı ? Bir de süt için elektrikliler çok pahalı diğerleri de iş görür mü pompalı olanlar
Med MiranEfeninannesi bana doktorum bir krem verdi onu kullanıyorum özel krem almadım. Pompalı aldım 70 tl gayet iş görüyor. Elektrikliye gerek duymadım.
Muzicannn MiranEfeninannesi buna herkesin cevabı farklı olacak. Kardeşim manuel kullandı çok zorluk cektım elektrıklı al dedı. Arkadaşım elektrıklı aldım sütüm artmadı çok acı vektım manuelde rahatladım dedı😂 etrafımda ki herkese sordum herkes farklı birşey söylüyor. Kimisi şimdi alma doğumdan sonra duruma göre alırsın belkı hiç gerek kalmayacak diyor🤣 kendimiz deneyımleyıp öğrencez bunu😌
MiranEfeninannesi Muzicannn Evet etraftakiler alma doğumdan sonra ihtiyaç olursa alın dedikçe eşim erteliyor yanında bişey konuşmaya gelmiyor 🥰
Med esengl_ 2 sütyen bir atlet aldım. Şuan sutyenleri kullanıyorum rahat oluyor. Kanama olduğu icin hala deepend kullanıyorum alt için bişey almadım normal çamaşıra geçicem bi kaç güne
esengl_ Med emzirme sütyeni alırsan atlet e gerek yok atlet alırsan sutyene gerek yok diyor cevremdikler hep ama.ben karar siz kaldım iki tane sütyen aldım sadece
Babyy1S MiranEfeninannesi alt ust pijama biraz kalın aldim aralik diye 2tane pijama yedek Hastaneden cikarken giymek icin rahat kiyafet Temiz atlet ve iç camasırı Corap terlik Depend Gogus pedi Pompa gogus kremi almadm cunku ihtiyacm olursa alınır belki ihtiyacm olmaz boşuna para vermek istemem ama calisiyorsaniz elektrikli gogus pompası alın Emzirme südyeni siz kullanicaksaniz alın derim ben evde geciricegim icin kışı almadım
Babyy1S esengl_ sütünüz gelirse zaten ihtiyacınız olmicak ve fiyatları da az buz değil süt gelirse boşuna almış olmamak için önceden almak gerekli degil hastanede zaten mama oluyor o gün mama yer süt gelmezse alınır makine
esengl_ Babyy1Sevet bende öyle düşündüm. Peki göğüs ucu çıkarıcı aldınız mı kelebek diye geçiyor Philips avent in göğüs ucu.