Ben hamile kaldığımı farketmeden önce tüy dökücü kullanmıştım ve aldığım yerler kabarıp yanmaya başlamıştı.o zaman nedenini anlamamış alerji yaptı sanmıştım.her zaman kullandığım kremdi çünkü.Hamile olduğumu öğrenince anlamıştım.Vücut tepki veriyor zaten.Ben de ağda sevmem ama jilet ve ağdayla kurtarmaya çalışıyorum şimdilik.