mommyjean Kızlar bugün 5.gün hala olmadım. Pazartesi doktora gidicem betaya baktırcam belki kanda çıkar şimdi adete 1 gün kala 1.20 çıktı çünkü. Sizde durumlar nasıl adetiniz kaç gün gecikti test yaptınız mı?
B23- mommyjean ben artık o kadar bekleyip hep hüsrana uğradım ki bebeğimi nerdeyse 3 aylık olmuşken öğrendim 😅
B23- mommyjean vallahi bekledim her ay test yapıyordum çıkmıyordu inat ettim 😅😅 ilk doktora gittim cinsiyetine kadar hersey belliydi 😅😅