Emine66 yok hic bi sıkıntı olmadi bi kac gun yattim dinlendim bi is yapmadim dikkat ettim 1hafta arada agri oluyodu hafif sonra gecti.sonuclar ilk sonuc 10 gun sonra cikti digeri 20gunde cikti 2sonuc cikti birini kayseriye yolluyoruz orda bakiliyor denildi oyle iste sukur iyi cikti eger aklinizda suphe kaldiysa bence yaptirin dokuz ay boyle gecmez bende surekli kafaya takmaktansa yaptirip rahayladi icim.sizde oyle yapin ama doktorum riskli gebelik doktoruydu ve cok iyi bi doktor yani yapan doktor da iyi olursa bi sikinti olmaz allahin izniyle icinizi ferah tutun sizin de mi ikili riskli cikti