yadier_ kuzu ilk gebelik olmayınca anlıyorum artık😅 2tane kaybım vardı, kurban bayramında etten midem kalktı bayramın 3.günü de ayak üstü arkadaşımın çeyizine uğradım düğüne falan gitmeyeceğim için sende bir haller var dedi herkes eve geldim test yaptım o kadar silik bi çizgiyi ki, dedim beynim bana oyun oynuyor sanırım 😂 erken gebelikte bile silik çıktı düşün 😂 Sonra bayram bitince gittim kan verdim beta 53tü 😂 Ve geçmeyen zamanlara başladım o zaman 🤦🏼♀️ 18+3 oldum şimdi 😊 Haa bide günüm geçse ya da adete 2-3 gün kala öğrensem amenna benim bebe geç döllenme olmuş, adet düzensizliğim var son adet tarihi 21 haziran, doktora göre 7 ya da 9temmuz olması gerek düşün öyle farkettim bide 😂