Kızlar yardım edin daha ne yapayim 🙈 buraya “doguramiyoru” yazinca sancilar başlıyormuş oyle duydum totem yapalim o zaman 🥰🥰 şaka bir yana 39 haftadayim, vücudumun her yerime çeşitli agrilar giriyor artik. Gece uyuyamiyorum 😔 sabahlara kadar bir sag bir sola donuyorum yatakta ağrıdan :/ squat, pilates topu, hurma, ahududu yaprağı çay i herşey denedim olmuyor. Duzenli her gun uzun yürüyüş yapiyorum o da yok 🤷🏼♀️ Baska bir oneriniz var mi kizlar? Kaçıncı haftadasiniz? Sanki bu son ay bir sene sürmüş gibi hissediyorum kendimi 🙈 hepimiz bir avazda yavrularimizi kucagimiza alalim inşallah, saglikla gelsinler kuzucuklar 🙏🏻🙏🏻🙏🏻