denizali_ Kızlar 11+2 deyim . 2 hafta sonra ense kalınlığına bakalım dedi ve 2 Li test yapalım dedi . Ama ben hala kararsızım . Sizce ense kalınlığı kaç mm olmalı . İkili yapmak istemiyorum panik atağım var ne bileyim zehir etmek istemiyorum hamileliğimi ☹️
Zeynep0606 denizali_ ikili taramayi yaptir cnm bence sorun cikacagini dusunmuyorum.Allahin izni ile digerlerini yatırmazsın. Ayrica sadece down arastirmiyolar ikilide haftanla uyumlu bebek diye de bakiliyor.
MihricanA denizali_ Benim de 1.8 mm falan çıkmıştı kanda risk çıkmadı testinizi yaptırın illa sıkıntı çıkacak diye birşey yok ki zaten %100 sonuc veren bi test değil icinizi ferah tutun
zorlufnd denizali_ bende haftaya gidicem sadece ense kalınlığına bakicaz ikili test istemedim çünkü genetik bir hastalık bir tedavi olmayacak ve sadece ihtimal seklinde sonuc vericek doktorum sana bağlı dedi tercihi bana bıraktı sonucta öğrenince ne degisecek ki üstelik kesin sonuc ta degil geri kalan aylar sürekli bir şüpheyle geçecek boşuna Rabbim hayırlısını versin 🤲🤲
denizali_ Zeynep0606 anladım canım yani Allah korusun bisey çıksa önlemekle ilgili bisey de yapılır hani bilemedim 😑
Amineclz Canım bende dün ikili test için gittim. Doktor ense boyu 1.44 dedi. Kan tahlili verdik onu bekliyoruz. Doktor ense boyunda sıkıntı yok dedi gayet iyi dedi. Ama inan bende çok korkuyordum gitmek dahi istemiyordum. Bebeğin sağlığı için mecbur gittik.
bltern1 Amineclz benim bebeğimin ense kalınlığı 0.8 çıkmıştı çok az değil mi doktor sorun yok dedi ama burda okuyorum hep 1.4 1.6 falan yazıyorlar benimki çok küçük gibi geldi bi fikriniz var mı
Amineclz bltern1 2 den büyük çıkması sorun canım oda ihtimal yani kesin değil. Bu testler yüzde yüz sonuç vermiyor ihtimal veriliyor sadece.
denizali_ zorlufnd bende aynı düşüncedeyim canım valla biz de de genetik bisey yok ama sadece enseye bakalım dedi siz kaç haftalıksınız