eeasee Dün doktora kontrole gittiğimde 6+2 haftalık olduğunu söyledi fakat kalp atışı sesini duyamadık, sizler ne zaman duydunuz?
Ebrumihrimah eeasee bende 3 hafta önce gittim 6+5 dim kalp atışlarını gösterdi ama dinletmedi 12.haftaya kadar dinletmicem demişti pazartesi 10 haftalık oluyor bir umut dinletir diye düşünüyorum 🤭
Sermec27 eeasee 6 dan beri duyuluyor ben zaten kanamayla gittim hastahaneye doktor hep takip etti zayıf falan dedi en son hastahaneden cıkacağım gün iyi dedi zaten küçük dedi kafam allak bullak oldu su an 7 haftalık hamıleyım
34_21_23 eeasee 6+1 de çok minik duyduk. Kaç haftalık olduğunu doktor mu söyledi belki geç döllenmedir. Bebeği gördünüz mü kesede
eeasee Ebrumihrimah Ebrumihrimah bana da görüyorum kalbinin attığını dedi fakat duyulmadı 120 atıyor dedi, inşallah duyarız sağlıklı bir şekilde 🤲🏻
eeasee Sermec27 bana da aynı şekilde söyledi hesabımıza göre 8 haftalık ama ultrasonda 6+2 olarak göründü direkt gelişme geriliği olabilir dedi bizi telaşlandırdı
eeasee 34_21_23 bebeği kesede gördük hesabımıza göre 8 haftalık, ama 6+2 haftalık olduğunu söyledi, gelişme geriliği olabilir dedi yarın tekrar gidicez bakalım inşallah duyarız🤲🏻
Sermec27 eeasee bilmiyorum bana bir iyi dendi bir kötü adet tarihiyle bebek aynı gidiyor ilk kalp atısı zayıf dendi sonra iyi hayırlısı Allahtan
ssnnmmm eeasee inşallah eğer geç döllenme varsa daha da geç duyuluyor hiç panik yapma hayırlı olsun bebeğin🙏