oykuduru21 Hayalim- 20. Haftada olduğunu söyledi sağlık ocağı şuan 15+6 yım bir ay sonra kısmetse. Zorunlu mu acaba yaptırmak yaptırmayan var mi ?
Mom092 Hayalim- saglik ocaginizda gebelik dosyanizi actirdiysaniz eger onlar sizi ariyor tarih veriyor yada gorusmeye cagirip kilo boy kontrolu flan yapiyolar sonra asilar icin tarih veriliyor
Dilarraa Ebrumihrimah gittiğin zaman söyleöişti ama ararlar yinede kan tahlili için aramışlardı gelmem için ordan gebelik takibi yapıyorlar numarasını da verdi ebe birşey olursa ara yaz dedi
Nuray23 oykuduru21 zorunlu degil canim istege bagli😊 ama cogu hamile yaptiriyor sonucta yaptirinca bi zarari olmuyor bebege filan.
Ebruuka Hayalim- çok büyük bi ağrı değil canım ama hissediliyor yine de kolunu hareket ettirirken ateş yapmasından iyidir
Ebruuka Hayalim- ebe aramıştı beni de aşı var diye biliyordum ama yine de aradılar iğne den çok korkuyorum kaçamadım 😀😀
oykuduru21 Nuray23 aşı fobisi var da o yüzden tedirginim stresi bastı şimdiden 😂 doğum yapıcaz bi de 🤷🏻♀️