sevval5481 arkadaşlar doğum yapalı 11 gün oldu ama göbeğim aşırı yumuşadı ve biraz sarkık nasıl toparlanması gerekiyo çarşaf bağladım ama geçmiyo kalıcak mı
Jdiebsh sevval5481 sezeryan olanlar için korseler var bıde onu dene bence faydası olur illa kı ama zaman kaybetmesen iyi olur zaman gectıkce gobegın gıtmesı zorlasır
Ayseerkav Henüz doğum yapmadım fakat dediğin rahatsızlıkların olmaması için çok güzel korseler var onları kullanmanı tavsiye ederim. Doktoruna sorduğunda senin için en iyi olanı söyleyecektir🙂
Jdiebsh sevval5481 markası farketmez normalde sıkı olsun yeter ama sen sezeryan olmuşsun onun için ayrı oluyo korseler bildıgım kadarıyla benım o hakkında pek bilgım yok nette falan da çok seçenegi araştırıp alabılırsın canım ☺