Merhaba ben tecrübesiz anne adayı 15+6 haftalık hamileyim. Hiç aşermem ya da boğazım çok açık olmadı hamilelik boyunca sabah pekmez içiyorum iki kaşık limonla. Sonra yumurta zeytin peynir kaşar gibi normal kahvaltı yapıyorum. Ara öğünde muz ve mandalina yiyorum süt içiyorum yoğurt yiyorum bazen bi kase akşama da artık menüde ne varsa ve ceviz yiyorum. Balık yiyin diyorlar çok sevmiyorum tavsiyeleriniz var mı başka yiyebileceğim