Malesef bende aynı durumdan muzdaribim 😥. 25 haftalıkken başladı benimde. İlaç kullanmaya başladım bir nebze de olsa rahatladım ama şu an tekrar başladı. 35 haftalık olduk ama artık dayanamıyorum. Doktor zaten 37 de alırız dedi ama nasıl dayanacagim bilmiyorum