Aysnpmk B23- bende o siteden yaptırmak istedim ama emin olamadım kalitesine 🤷♀️ Siz memnun musunuz birde ne kadar süre de teslim edildi ödemeyi nasıl yaptınız 😊
B23- Aysnpmk kalitesi bence çok iyi havale ile çalışıyorlar kapıda ödeme var ama fark var 20 TL gerek yok bence parayı yatırdım ertesi gün kargoya veriler diğer gün elimdeydi
B23- Aysnpmk rica ederim orda kırmızı elbiseli 1 TL yazan üstünde hoşgeldin Ezo yazıyor benim ki o işte 😍🙈
Cansss asliiiiii87 dijital Magnet diye bir sayfa var ben oraya yaptırdım 50 tanesi 65 liraya filan geldi. Cuma günleri 10 TL indirim uygulanıyor ayrıca. Ve yaptırdığım sadece magnet değil açacaklı magnet. Hem çok uygun hemde çok güzel ve 3 gün içinde geldi
01gamze01 asliiiiii87 instagramda Yasemin süs evi var ben ordan yaptırdım. Diğer sitelerde ve dışarda ennuygun 2.5 TL olan o sitede aynısı 1 TL.
Edizinannesii asliiiiii87 ben bulunduğum yerdeki sekerlemeciden yaptırdım 🙋♀️ tanesi 2 tl açacak olarak. Konseptini de ben seçtim beraber tasarladık çokta güzel olduu🥰
ArasisMom B23- Birebir aynısı geliyor mu bende orada yaptırmayı düşünüyorum magneti 😊 isiltitasarimmdan da sans bilekliği düşünüyorum