Yagmurr34 ben tok karına kullanıyorum canım çünkü sabah aç karına içmem gereken tiroit ilacım var hepsi üst üste binmesin demiri tokken iç dedi öyle yapıyorum artık canım faydasını gördüm gibi saç dökülmelerim azaldı baya şükür yani aç karına daha güzel emiliyordur belki ama tok karna da olmazsa olmaz değil bence küçüklüğümden beri kullanırım zaten demiri