Doğumunuz bu aylarda ise yelek hırka gibi kalın bişeyler mutlaka koyun doğum sonrası çok üşüme oluyor birde çocuk doktoru erkek olabiliyor gelip odaya bebeği gördükleri zamanlarda hemen örtünebilmek için tülbent ideal. Ben kızımın doğumunda polar uzun bir sabahlık koymuştm çantama çok işimi görmüştü size de bu tarz bişey tavsiye ederim