YesimB Merhaba kızlar , 36 haftalk gebeyim az önce hastaneden geldim bebek 4kilo olmuş önden gidiyomuş suyum fazlaymış gün vermedi doktor haftası kücük diye sizce çok değil mi
TwPriencess2- YesimB Bende yeni hamileyim 19 hftalk canım ama tahminime göre bencede fazla kilosu, inşallah doğumun kolay olur kuzum 🙏
Valendia YesimB masllah baya önden gidiyor☺️🥰🙈 şekerin yoksa nasıl böyle kilo aldı özellikle yediginqbiseyler varmı
Baby216 YesimB bende 34 haftalığım bebeğim 2700 kg, maşallah Allah nazarlardan korusun sen 4 kilo olduğuna emin misin gerçekten😳
YesimB TwPriencess2- bu ikinci gebeliğim , ilk cocuğum sezaryendı, oda önde ğidiyordu 3820 doğmuştu 36 haftalık doğmuştu
YesimB Valendia yediğim bişi bilmiyom yani normal et filan yemek yiyorum ama süt yumurta vitamın kullanmadım
TwPriencess2- YesimB anladım kuzum Sağlıklı la gelsin de bebişin en önemlisi bu kilosu da inşallah güzel gelişimine veriyordur yoksa skntili bir durum olacağını düşünmüyorum ama 😉🙏
YesimB Baby216 ya bi hafta önçe gittim 3 kilo demişti , ama doktor dedi ki 200-300 gram eksik fazla olabiliyo dedi normalde 300-400 gram oluyordu , bu hafta 1 kilo almıy nerdeyse karnım büyükmüş su fazlaymış şişti mi artık bilmiyorum
Baby216 YesimB o yanlış ölçmüştür sen bir dahakine gittiğinde tekrardan ölçsün aradaki farka bak. Erdem hastanesindeki doktorda bende yanlış ölçmüştü çünkü bir ay arayla gittim bana aynı kiloyu söylemişti
BusHa YesimB yanlış ölçmüş olabilirler. Özellikle küçük bir yerdeyseniz. Bir arkadaşıma da çocuk kilolu normal doğum olmaz demişler. Çocuk doğunca 3 kilo altındaymıs
YesimB BusHa ilk doğum yaptığım doktora gidiyorum doktor zaten dedi 200-300 gram eksik olabilir yada fazla olabilir diyediğer cocuğumda öyleydi