Kızlar bugün adetimin 2. Günü geceden beri deli gibi kan pıhtısı geliyo geldiğini hissedip tuvalete koşuyorum ağustosta düşük yapmıştım ilk 2 adetim normale göre az olmuştu o yüzden mi bu kadar pıhtı geliyo acaba kanamam da var baya 2 adeti tam olamadığım için miböyle bilemedim varmı başına gelen