Fatmamilay benimde öyle canım plesenta previa tanılıyım tam kapatıyomuş ilişkiye girme dedi istirahat et dedi 23 haftalığım 30.haftaya kadar dönme ihtimali war dedi. bir ay snra kontrolüm war inşallah döner ya kanımda düşüktü iğne kullandm sabah akşam kan ilacı alıyorum. dönmezse Zeynep kamile yönlendircem burda dgm yapman riskli dedi ama nie öyle dedi bilmiyorum. previa lı çok insan war sadece normal doğum şansın olmuyor o kdr. inşallah döner ya ilk gebeliğim bide. normalde 2.3.gebeliklerde görülğr dedi doktorum, bide risk faktörleri arasnda da degilim ama hayırlısı işte elden ne gelir ki inşallah döner 🙏🙏