Ben iki gebeliğimde de 12.hafta öğrendim ama gerçekten doktorun ne kadar iyi olduğuna bağlı. Ben kendi doktorumla yıllarca aynı hastanede çalıştım söylediği hiç bir cinsiyet şaşmadı. Ama burda sürekli değişen cinsiyet postları görüyorum çevremde duyuyorum. Doktor önemli bu konuda.