Merhaba hanımlar ben 8 haftalık hamileyim ve kiloluyum tansiyonum 2 haftadır 14.6 çıkıyor doktorum çok yüksek diyor sadece tuzu tamamen kes dedi bende internetten araştırdıkca bebeğini kaybeden insanların yazıları çıktı karşıma 2 gündür hüngür hüngür ağlıyorum tansiyonumu nasıl dengeleyebilirim😔