Bu haftayı biraz hareketli geçirsek de her şey yavaş yavaş sakinleşti. Yine nstde sancılar çıkıyor, yeni bir doktor arayışına girip iyi bir Profun özel muayenehanesine başladık. Çarşamba 1 doz perşembe 1 doz olmak üzere 2 doz ciğer geliştirici yapıldı. Erken doğum riski için. Ama öyle böyle haftaları atlamaya devam ediyoruz.
Sizin bu haftalarınız nasıl geçiyor, mide sorunları baya zorluyor beni ama onun dışında iyi hissediyor gibiyim ❤️