Elmaveannesi ne yazıkki normal değil, suyumuz fazla bizim öyle olunca da bebek iri olabiliyormus, birde genetik faktörler de birleşince 6 kardeşiz annem dördümüzü iri doğurmuş (ben 4kilo, 1ablam ve 2kardesim 5kilo) . Yegenlerde de var 4kilo üstü doğan. Doktor erken doğum olabilir diyor 🤷