SerdaRaysel herşeyi yerli yerinde 32 +3 deyim.etrafimdakiler korkuttu beni biraz bu aya kadar 7 kilo aldım az kilo almışsın bebeğin kilosu az olacak diye çok şükür sağlıklı ve kilosu iyiymiş bana da 40 hafta için 6 ocak dediler ama plak sezeryan olacak oda 39 da bebek alınacağı için aralığın sonuna geliyor 36 da gel gün verelim dediler