28+4 tüm dün doktora gittim bebek sanırım pozisyon almış rahim ağzın kısa geldi bi ölçmek istiyorum dedi baktı kaç cm olduğunu demedi erken doğumdan şüphelendi bol istiharat et dedi magnezyum verdi yemem gerekenleri söyledi şimdi doğsa 1 2 ay küveze almak zorunda kalırım ve küvezde yaşama oranları yüksek olmuyo dedi bol dinlen ayakta fazla kalma dedi açıklığıma baktı açıklık yok dedi eğet aksi bişey olmazsa 3 hafta sonra görüşcez zaten dedi sanki o 3 hafta içinde doğum olabilir gibi konuştu çok korkuyorum böyle olup bebeği haftasını dolduran var mı yada çevresinde ilk bebeğime de kürtaj olmuştum dünden beri moralim çok bozuk