m060918 Kızlar inafolic combiye ne zamanbaşladınız benim adetim biteli 5 gün oldu ve 4 gündür kullanıyorum 1 aralıkta adet olmam lazım acaba doğru zamanda mı başlamışım kızlarrrr
oykuduru21 m060918 regliden 1 hafta sonra falan doktora gitmiştim yumurta tembelliği olduğu için yazmıştı o zaman başladım kullanmaya. Bence fark etmiyor başladığın zaman ama bilemiyorum 🤷🏻♀️
oykuduru21 m060918 evet canım 9 ay hamilelik olmayınca gitmiştim ben kullandığım ay hamile kaldığımı öğrendim 🙏🏼
m060918 oykuduru21 bende dışı mavi içi kahverengi olanını kullanıyorum canım ay inşallah olur ya faydası
Alisa1212 Duygu4444 merhaba ben de kullnıyorum acaba hamıle kalır mıyım bu ay yumurta tembelliği oldugu ıcın vemrıstı doktor 2. Kutuya basladım bu ay hamıle kalır mıyım
ArasMom34 Alisa1212 kafana çok takma ben 4. Kutuda kaldım mesela içiyorum niye acaba bu ay olur muyum diyordum baktım olmadı aman dedim o ay hamile kaldığımı öğrendim psikoloji çok önemli şuan 1 aylık oğlum oldu hamile kaldımda doğurdum bile inş darısı size
Duygu4444 Alisa1212 inşallah kalırsın canım hamile kalmayı kolaylaştırıyor ben ve arkadaşım 3.kutu bittiğinde hamile kaldım