Bulutumsu07 Arkadaşlar 38+2 yiz kordon önce sorun degıldı şimdi ama sezaryen doğum tavsıye ederım dedi bır kere dolanmış normal dogum rıskını almak ıstemedı carsamba gününe randevu verdi ne dıyorsunuz arkadaşlar bu durumu yaşayan tanıdıklarınız var mıdır
gbayindir Bulutumsu07 siz anlayabiliyormusunuz hareketlerinden ben karantinadayım 2 hafta sonra gidicem 34+2 yim bisey olcak diye korkuyorum en son 32 de gittim ama
esloka Bulutumsu07 kordon baslı başına sezeryan sebebi değil kordomun uzunluğu kısalığı değişiyor cunku demisti nette izlediğim doktor benim ki 2 kere dolanmıştı birde koluna geçirmiş çanta gibi o yuzden doğumum cok zor oldu dikişli oldu açılmadı çocuk inmek bilmedi ama sizin ki 1 tur ise normali denemeden direk sezeryan demedi düşündürücü (benim 2 kordon dolandı ama ebeler yaptırdığı için ultrasonla bakılmadı bu bastan biliniyor olsaydı olmayınca sezeryana alabilirlerdi ama ebeler devlette tabi ki 1 cm le yatıp eve git demelerine rağmen sancidam eve dönmeyince sanki keyfi doğurmaya çalışıyor gibi davranıp çıkmauısımı zamansız doğum gözü ile gördü
Melikeakkc Bulutumsu07 canım kimisi dediği gibi iki kere dolar ama problem olmaz kimi gidecek dolar sıkıntı olur doktorunu sinle bence herkeste bişey olmayacak diye bişey yok
Tugce-75 Bulutumsu07 canım benim de 2 tane kordon var bana da doguma sen karar ver dedi risk varmıs normal doğum da eğer kordon kısa kalırsa sezeryana çevirmek zorunda kalırım dedi o yüzden bende sezeryan olucam
esloka gbayindir kordon anlaşılmaz anne tarafından suan 2.gebeliğim geçenlerde 1 tur vardi boynunda doktor dedi dum gittiğimde sordum çözmüş olabilir yok suan bunu baz alma bebek hareketlerine bak dedi mesela gorumcemınkı kordonumu katlamış çocuk gelişmemiş hareket bitmiş bakmışlar ko kalp atışı düşüyor apar topar sezeryana almışlardı 32 de
Bulutumsu07 gbayindir ben bir belirti hıssetmedım ama anne karnında degıl dıgum anında tehlıkelı kordon dolanması zaten daha çok
Bulutumsu07 esloka gelısımi de gerilemiş ya normalden 4 5 gün düşmüş dırek sezaryen demedi aslında ama normal dıgum da olur ama rısklı dedı ultrason da kırmızı gözüküyordu kordon bı de bebek o kadar hareketlı ki bugün 2 kere gıttık nst çektirmeye çünkü hareketten cekemıyorlar
gbayindir esloka aa Allah korusun bebişlerimizi insallah 36 kadar sorun yaşamam doktor takıp et korkma dedi ama insan stres oluyor
bburcu Bulutumsu07 yengem normal doğum diye ısrar etmişti. Çocuğa kordon dolandığı halde. Sonra doğum olmadı maalesef kalp atışı yavaşladı acil sezaryen oldu. Bence doktor riske atmak istemiyorsa sizde atmayın