busra_krts7 Arkadaşlar merhaba,Hayırlı cumalar🌸 doktorum bugün şeker yükleme testi istedi.mecbur yaptırmak zorunda kaldım Yaptırıpta bi zarar gören varmı anne veya bebeğe zararı varmı sizce
gmzcvk busra_krts7 merhaba, hayirli cumalar size de 🌱 ben de yaptirdim, doktorlar bizlere gore bir yol ciziyor, yapilan islemde korkutucu hicbir sey yok tamamen bizim ve bebegimizin sagligi icin.. supheniz olmasin 🙏🏻
Bebislerimiz İki dikim baklavaya es deger alinan seker sadece ac karna olunca kimisinde bas donmesi yapıyormuş sukur ama bende bisi olmadi