Aksoytetik ygmurnuuur var tabiki ben😂😂 ilk 3ay almadım Sonra bir başladım eyvahlar olsun ama çok yediğimden değil benim bünyem çok elverişli kilo alımına başlangıç kilomda yüksek olduğu için bu alış oranını normal buluyor. Ama hiç umurumda değil verilicek hepsi🙏
Karaccca Kimse de demiyo ki 35 haftalığım 30 kilo aldım diye 😁😁 60 la hamile kaldım 92 yim şu an. Her iki haftada bir 3 kilo alıyorum. Kınamayın sakın. Ben kinadim ondan böyle oldum ☺️
kuzucugum Karaccca🌸 bende biraz kınadım galiba daha da alırım galıba 🥰🥰🌸bebeklerimiz sağlıklı olsunda varsın alalım veririz 😊
gulapikk ygmurnuuur şişmişsindir ya 1 ayda bu kadar kilo aldıysan üstün başarı belgesi verelim sana ödemdir o ödem 😁