Pnarozcan Sevmklcc özel aksaray hastanesinde Sevilay hanıma gidiyorum memnunum canım ilgili bi doktor. Pazartesi günü gideceğim zaman cumadan randevu alıyorum sıkıntı olmuyo veriyorlar.
Sevmklcc Umutcumunannesi o doktoru bende çok duydum canım aradım randevu için bana 1 ay sonrası için gün veriyor normal sabah erken gitsem çok beklermiyim muayene İçin
Umutcumunannesi Sevmklcc randevusuz zor oluyor ama sabah çok erken Alman lazım sonrada veriyorlar doktorunun istediği zamana
Sevmklcc efulimm19_ bende Bugün Nilüfer hanıma gittim sağolsun çok ilgilendi memnun kaldım bundan sonra da ona giderim büyük ihtimalle ☺️
efulimm19_ Sevmklcc başlarda soğuk duruyor ama gidip geldikçe daha samimi oluyor. Benim 38.hafta baştan beri gidiyorum. Sizde memnun kalırsınız inşallah 😊
AE1621 Sevmklcc Cook cok tatli birisi Inan ☺️ Yoksa asla gitmezdim 😀 muayene ücreti 90 tl, Doğum 1700, sezeryan 2000 tl ama indirim yapıyorlar
Umutcumunannesi Sumeyye1134 ben daha once dusuk tehlikesi geçirdiğimde haftasonu bir kendisini bulabilmistim cok guzel ilgilenmisti ben sevdim Aksaray hastanesinde fatih demirciye gidiyorum ama gitmesem.nevres hanima giderdim o da çok iyi geldi bana