Merhaba kızlar biz 38+3 günlüğüz hamilelik sürecinin başından beri hiç migde bulantım kusmam olmadı.Sadece hep migdem yanardı ama son 1 haftadır migdem çok bulanıyor istifar ettim bi kere.Ve yemek yiyemiyorum doğru düzgün.Aynı durumla karşılaşan var mı??