Tugcek09 Merhaba kızlar 39+4 deyim. Sabaha kadar sağ taraf belimin ağrısından uyuyamadım açılma olmuş olabilir mi sizce
Elifdmr66 Tugcek09 aynı ağrıyı 3 gündür çekıyorum canım bende 39+4 Dün hastaneye gittim malesef açılmam yok sancı yok kanala girmemiş bebişim beklıyoruz 🙏
Berilnisa44 Tugcek09. Ben kizim da oyle agrim oldu gittim sanciymis. Suyum yada hic nisanim gelmedi bence doktora görün
Gulsen4224 Tugcek09 belki cnm ondan da olabilir sen yinede nişan suyuna bakar ol 🌹Vakti gelmiş bebeğininde
Tugcek09 Berilnisa44 üşütmüş olabilir miyim diyorum belimdeki ağrı sözü geçmiyor kasıklarda çok hafif ağrılar sürekli var bir de midem bulandı afedersiniz çıkardım. Gitsem mi şiddetlenmesini mi beklesem bilemedim
Berilnisa44 Tugcek09. Yani bence gidin iciniz rahat eder. Sonucta can taşıyorsunuz hersey olabilir. Gidin bi bakin birsey yoksa bile iciniz rahat eder boyle daha zor beklemek