Doktorum bana bu ilacı verdi mide bulantısı için. Yatmadan önce iç uyku yapar dedi. Sonra araştırdığımda bu ilacın sadece uyku ilacı olduğunu öğrendim. Kullanan var mı? Kullanıp bulantısı kesilen oldu mu? Yoksa amaç sadece uyutarak bulantıyı hissetmemek mi anlamadım. Bir de prospektüsünde gebeler kullanmamalıdır yazıyor. Doktorum ona aldırış etme dedi. Kafam çok karıştı kullananların yorumunu bekliyorum..