minelimm Çakmak erdem hastanesine giden gittigi doktordan memnun olan var mı acaba?Doktor isimlerinide yazar mısınız?
minelimm MiniKaya cok kalabalık oluyor mu bide bi cok hastane babayı almıyo pandemiden dolayi muayeneye erdemde sorun oluyor mu?
MiniKaya minelimm bana bir önceki kontrolümde şu gün şu saatler arası daha müsaitim o saatte gel diyor o yüzden bir kalabalıkla karşılaşmıyorm evet bütün doktorlar sadece gebeyi alıyor ama rica ederseniz bir kaç kere alınabilir eşinizde
Oznur020214 Ben hem orada çalışıyorum hemde Dr Funda hanıma gidiyorum. İçin çok rahat eder Funda hanımda eminim🙏🏻
MiniKaya Oznur020214 orda çalışan birinden bunu duymak çok güzel birşey daha güven veren bir duygu zaten en çok tercih edilen funda hanım ve zeynep yeşim hanım sanırım ☺️
minelimm MiniKaya Oznur020214 Ben daha önceki gebeligimde zeynep yeşim hanima gitmiştim ama kan sulandırıcı iğneye neden başlatmadıği aklimda hep kaldı ve bebeğimin kalp atışları durdu kısmet değildi belki o ayri ama insan yinede takılıyor yoksa cok tatlı güler yüzlü ilgili bi doktor evime en yakın erdem hastanesi gidip gelmesi kolay ayrıca ümraniye devlete de gidiyorum teşekkür ederim ikinizede tavsiyeniz için ona gitmeye başlıyım en iyisi ☺
Haticeyn Bende ilk bebegimde cakmak erdem hastanesine gittim orda dogum yaptım kadriye hanim vardi ozman smdi kendine klnik acti smdi yine hamileyim ve yine ona gidiyorum ama genel olarak hastane ve ebelerinden cok memnun kalmistim
MiniKaya Haticeyn evet kadriye hanımı bende duydum çok kişi memnun hayırlı doğumlarınız olsn inşallah 🌸🤲🏼