Bizim yıldönümümüze 15 gün vardı. Genelde eşime çok süpriz yapan biriydim o zamanlar🥳😅
Testim pozitif çıkınca hemen bir kutu hazırladım. İçinde bebek patiği test çubuğu, ve emzik olan🤗
Üzerinde de BABACIĞIM BEN GELİYORUM HAZIR MISIN ? Yazısı vardı😊 bu kutuya 15 hediye paketine sardım. Açması zor olsun meraklansın diye😂♥️( birazda sinirlensin sonra görünce mutlu olsun istemistim)😂🥰
eşime sana yıldönümümüz için hediye aldım erkenden vermek istiyorum dedim. Akşam eve geldi ve bana bir masal anlat baba şarkısı çalarken şarkının sözlerine hiç dikkat etmemiş eşim😂😂🙈
anlar diye beklemistim. Sonra hediye paketlerini açmaya çalıştı tabi aç aç bitmiyor. En sonunda açtı ve sen ciddimisin şaka mı bu deyip ağlamaya başladı sarıldı. Neye uğradığını şaşırdı yani🥰