Anneler merhaba ben doğum yapmadım daha devlet ve de muayne olduğum için doktorum Bi gelip Bi gidiyor dün farklı bir doktora randevu aldım muayne oldum bir sorun çıkmadı çok şükür pazar günü nöbetçiymiş alalım faln dedi kendi doktorum da salı günü hastane de ona muayne olmak istiyorum sizce beklesem salı ya kadar bir sorun olur mu salı günü 41+2 oluyor hastane de ebeyle görüştüm 42. Haftaya kadar bekliyoruz dedi acele etme falan dedi açılmam ve sancım 1 hafta önce en son yoktu merdiven inip çıkmamı söyledi.