Derenannecik45 Astadavistabeybi süt gelene kadar evet süt gelince süt sürünce geçiyor güzelce yumuşak şekilde kese Yapın sonra nemlendirici maalesef ben öyle buldum çareyi 😓
Derenannecik45 Edakuz58 hahahahaha bende zeytine benziyordum töbe sipsiyah 😂😂😂 geçer ama kızkardeşiminde öyleydi doğumdan sonra bembeyaz oldu 🤗🤗
Astadavistabeybi Derenannecik45 ay evet sanki hiç düzelmeyecek gibi krem süreyim ama ben sütyensiz oturamam ki
Nofa Ya benimde öyle bakamıyorum.uçları kapkara oldu bire bölük bölük ve sarktılar😟 altlarında da kırmızı kırmızı damar gibi şeyler oluştu çatlak oysa eğer
Duru999 Edakuz58 ben beyaz tenliyim boyle koyulasdi uclari. Ama siyah tenli olanlarda boyle olmuyormus. Onlarda pembe renk aliyormus. Oyle biliyorum yani🤔
Kuzey61 Sdt-91 aaaa çok tuhaf canım benimde göğüslerim normalde küçüktür ama hamilelik döneminde sertleşir ve daha dk olur silikonlu gibi🙈 ilk defa duydum sende şaşırdım
DenizGzm Astadavistabeybi ay o bende de oluyor yaaa şükür çatlak falan değil ama dediğin gibi üşüyünce falan karnabahar gibi oluyor küçücük kalıyor sanki uzuyor öne doğru içim almıyor bakamıyorum ben. Pul pul dökülüyor sanki denizde yanarsın sonra kabuğu soyulur ya hani öyle oluyor
izmirannesi Astadavistabeybi bence temizlemeyin. Ebe arkadaşım doğumdan önce devamlı temizlediğini kopardığını söylüyordu aslında koparılmaması gerekiyormuş bilinçsiz davranmış yaşı o zamanlar küçük olduğu için. Doğumdan sonra sütü devamlı akmış. Söylediğine göre bir nevi süzgeç görevi gördüğünü söyledi. Bende de var ama hiç koparmadım