Kizlarrr 37+1 hamileyim haftaya 38 de sezeryan olucam kasık fıtığı olduğu için normal doğum riskli olur dediler oyuzden ilk gebeliğim ve belden uyuşturma li yaparlarsa yani genel anestesizde agirmis ama o an anne bebek teması önemliymiş videolar izliyorum eğer belden uyuşturma li olursam yani süreç nedir yaşayan var mı lütfen bir bilgi verin olanlar varsa nasıl geçti korktukları kadar varmı o belden iğne yemek nasıl birşey sonrasında sunta takiliyormus o acı veriyormu çıkartılırken felan videolarda böyle diyor çok stresliyim panik atak oluyorum böyle konularda